tisdag 20 maj 2014

3 dagar kvar till inlämning

SKOLA

Snacka om att vi producerat sidor den senaste veckan.
Känns både lugnare och mer stressigt!

Den här deadlinen är bra mycket mer än bara en deadline.
Vid tidigare inlämningar har man ändå nått en "good enough känsla" ryckt lite på axlarna.
Det gör inget med en komplettering, ändå har jag klarat mig relativt bra utan sådana.
Men nu... herregud... det är en examen det handlar om!!!!!!!!!!


GAME OF THRONES

Igår hade jag och Kristoffer vår nystartade tradition med måndagshäng framför Game of thrones.
Vilket jäkla avsnitt, det slutet var inte att leka med.
Nu dröjer det två veckor tills man får se fortsättningen......
Det är skitkul att hänga med en släkting.
Min syster är den enda familjemedlem jag är "nära" och har aldrig umgåtts med någon annan såhär regelbundet. Kanske därför jag har noll familjekänsla gentemot familjen, förutom sonen då såklart
Men som sagt, nu har jag lärt känna Kristoffer bättre, vilket är kul... inte ens åldersskillnaden är påtaglig.
Jag vet inte om det är för att han är mogen för sin ålder eller jag som är ungdomlig i mitt sätt.
Jag föredrar den senare förklaringen ;-)


KÄRLEK

Ja, jag vet att detta är ett favoritämne hos många av mina läsare.
Vad händer?
Nästintill ingenting, jag har fått en del förfrågningar från killar att gå på dejt.
Typ klassisk pubrunda på 2:a lång, middag ute, promenad, bowla, biljard.
Det är ändå kul med påhittiga killar, sånt gillar jag!
Men som det ser ut nu i mitt liv har jag tackat nej till allt.
Helt stört, men jag hinner inte dejta för tillfället.
Äh kanske inte helt sant, jag hinner inte OCH orkar inte :P
Men jag tänker att det finns en hel sommar till att bli kär!


FOTBOLL

Denna veckan är det enbart två fotbollstillfällen, resten har jag avsagt mig pga deadline i skolan.
Så ikväll ska jag iväg och coacha P10 som spelar hemmamatch mot Tidaholm.
Sen har vi den stora klassfotbollen i helgen, sonen spelar på lördag vilket innebär att det inte blir någon egen match då det krockar. Fast jag har ont i knät så kanske var lika bra!
Jag ställde en fråga om det på facebook igår. Det genererade i många intressanta svar.
Något stört är det, de går inte över och det gör som ondast när jag går nedför trappan här hemma.
Nä nu ska jag försöka att inte se och känna mig såhär trött ut så jag kan genomföra ett pass på Lillegården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar