måndag 12 maj 2014

Äntligen måndag

Jag är precis skittrött efter denna helg.
Snacka om att pressa in lite allt möjligt på alldeles för kort tid.

Eller vad sägs om: aw, signa ut kläder, vindejt, laserdomekalas, spela fotbollsmatch, äta middag ute, eurovisionfest m. poängsättning, Tony montana på Glädje, Dansa på Bogrens, åka svarttaxi med två snygga killar, coacha två fotbollsmatcher på Claesborg, halvt som halvt coacha 1 fotbollsmatch på Sportfältet, jobba kväll+ jour.

Jag hoppas verkligen inte mina barnlediga helger kommer se ut såhär i fortsättningen.
För det pallar jag nog inte, fy satan vad sleten jag kände mig idag när jag vaknade med alldeles för lite sömn.
Jag sover aldrig bra på jobbet, dels blir det alltid för sent när jag är klar med kvällsrutinerna.
(Jag förstår inte hur alla andra kan göra det så fort?)
Sen ska man försöka sova där på kontoret, och det är inte det lättaste.

Nu är det i alla fall en ny vecka och jag har inte vågat kolla i kalendern än men jag tror jag och sonen har fotboll: måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar