onsdag 28 maj 2014

Förberedelser inför opponering

Mitt och Äm´s mål är att den c-uppsats vi opponerar emot ska bli godkända.
Allt annat skulle kännas surt eftersom det är ändå vi som 
ska hjälpa dem komma dit med vår feedback.




Det är tillåtet med påhopp eller lägga fram petitesser.
Vilket är skönt att det är formulerat och klar.
Men det är svårt att känna att den feedback man ska ge ej är påhopp.

Jag vet själv hur det känns att bli "sågad".
Som tur är har jag och Äm sågats i ett tidigt skede (om och om igen).
Så därför känner vi oss idag nöjda och kan se helhet samt ha förståelse för den kritik vi fått tidigare.
Jag önskar att denna C-uppsats haft samma handledare som vi.
För även om jag många gånger varit vansinnig på min handledare så
har hon gjort ett jävligt bra jobb med att få oss att förstå själva och utveckla stycken som inte varit bra.... nu känns det en aning hemskt att "bli" handledare själv i feedback/ kritik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar