söndag 4 maj 2014

God kväll/ God natt

Nu har jag betat av en hel lista med "måsten".
Allt fotbollsrelaterat, puh NU börjar jag känna av att det börjar bli lite för mycket.
Speciellt nu när jag ska dubblera mellan två lags ledarroller.

Nä, nu ska har jag som sagt vissa måsten avklarade så nu släpper jag det :)

Ikväll var jag iväg på egen fotbollsträning i Timmersdala.
Jag har verkligen sämst kondition, usch.. Men imorgon ska jag fan i mig ut i spåret på morgonen.
Gör jag inte det kommer jag bli skitsur på mig själv.
Borde verkligen pallra mig iväg och göra ett allergitest med.
Börjar bli trött på att vara "förkyld" någon del av dagen, alla dagar i veckan, året om.

Påväg hem blev jag inblandad i en situation som sonen upplevde som väldigt obehaglig.
Det är inte lätt att vara på fel plats, under fel tillfälle.
Medan jag var på exakt rätt plats i rätt tillfälle.
Efteråt försökte jag förklara så mycket som kändes okej,
det hade inte varit okej att lagt locket på.

Lurigt ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar