torsdag 22 januari 2015


påväg till bilen tidigt på morgonen


stannar till utanför Vara för att ta ett samtal



Idag har det vart en lång dag, dels har jag suttit i en bil mestadels av dagen.
Falköping, Vara, Lidköping & Skara.
I Vara tog jag mig mod till att gå in på café Nordpolen själv för att äta lunch.
Det är inte illa!
Men snopet nog så ringer telefonen precis när jag hade satt mig och en av mina kontaktpersoner i Vara bjöd in sig själv på lunch. Så blev ingen ensamlunch!

Någonstans där får jag veta att jag är kallad på intervju på Kommunen.
Jag vet inte alls vilka förutsättningarna är, men om de är bra och lönen likaså skulle inte jag ha något emot att jobba kommunalt. Min förkärlek till statliga verk är rätt stor så då borde väl kommunalt vara rätt bra med?! :)

Så eventuellt är detta faktiskt ett jobb jag skulle vilja ha, håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar