lördag 31 januari 2015

Frukost

Var relativt rådvillig när jag stod först på espressohouse och sedan pressbyrån för att välja frukost. Eftersom jag inte hade lust att mosa i mig massa kolhydrater såhär tidigt gick alla tjusiga smörgåsar bort. Istället blev det ngt helt nytt då jag är urless på keso. Jag är påväg hem nu efter ett dygn i min systers sällskap. Det gjorde mig gott:


Var ute och käkade Mexikanskt!
Köttallriken såg visst sådär ut på bild.
men allt ihop, stekt matbanan, olika såser...
Det var sjukt trevligt.


efter middagen tog vi en promenad upp till Avenyn där vi mellanlandade med en drink i väntan på bion. Ggb biograf Bergakungen slutar aldrig att imponera på mig.
Skövde släng dig i väggen.
insåg att det faktiskt skulle vara möjligt att bo i Göteborg om 8 år...
Tröstande tanke när man inser att Skövde är rätt beige :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar