måndag 26 januari 2015

Lunch @ Lidköping

Idag lunchade jag och min kollega i Lidköping.
Min mat var väldigt lila och helt okej


Till efterrätt serverades havregryn m. vaniljsås
(skulle nog föreställt äppelpaj ;-) )


Mätta och belåtna rullade vi in på vårt möte :P


Idag är det en bra dag, sonen verkar återställd *peppar peppar ta i trä*
(kollade på mobilen hela dagen)
Sonen är superglad för han blev medbjuden till äventyrsbadet i helgen med sin tjej och hennes familj.
Spännande, men kul att de kan umgås!
Min första kille som jag hade i 1:a klass vågade jag aldrig prata med.
En gång skjutsade han mig på en spark över isen och jag höll på att dö av pinsamhet.
Sicken tönt man var :P

På tal om relationer...
IKVÄLL KOMMER HAN ÄNTLIGEN HIT!!!!
Som jag längtat.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar