lördag 10 januari 2015

Livet i ett nötskal

Här sitter jag och försöker andas lugnt och fint och inte försöka hetsa upp mig över saker jag inte längre kan rå på.

Medan jag väntar på eventuellt bättre tider så ska jag försöka fokusera på saker som kan förbättras i mitt liv till det bättre. Jag ska ta tag i jobbiga saker som blivit liggandes, för jag vet att när det väl är avklarat så går det lite lättare att andas ut.

Idag behövde jag en förändring så mycket att jag möblerade om matdelen (IGEN).


Jag hoppas att tiden utvisar den rätta vägen och om det inte blir som jag önskar att jag heller inte faller ner för djupt. Men jag ska fortsätta andas lugnt och fint och hoppas på det bästa, för oss alla.


Till alla vänner som läser vill jag bara säga att jag tänker på er.
Men det har vart mycket på sistone, men jag SKA försöka bli mer social.
... och Ronja; jag är inte skitsugen på att festa längre den 31:a.
Men vi kanske inte heller behöver konsumera alkohol för att umgås?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar