söndag 25 januari 2015

Tvättstuga och tårar

Då jag lyckades sätta mig i hubba bubba (stort, kletigt tuggummi) och sedan inte märkte detta förrän jag fastnade i sängen så behövde jag tvätta.
Det är såååå kul att springa mellan tvättstugan på söndagar när det är kallt och ruggigt ute.
Sen springer sonen fram och tillbaka här hemma.
Han har ont, är ledsen så tårarna kommer.

Jag är väldigt fundersam över vad det kan vara.
Jag funderar över gluten, laktos, blindtarm...
Tredje dygnet han har magknip och det verkar aldrig ta slut.
Jag ser inga mönster på de ovannämnda heller.
Jag har även suttit och försökt få fram om det har vart något jobbigt som hänt i skolan.
Han har nämnt två saker, men inget av de är något man simulerar dygnet runt magknip för.

Usch jag är orolig, men hoppas att det blir en lugn natt för honom.


Imorgon kommer äntligen Pontus till oss.
Det är inte bara jag som saknat honom, sonen har inte träffat honom sen strax innan nyårsafton.
Känns skönt, som en pusselbit....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar