lördag 24 januari 2015

Skipbo och magknip

Igår hämtade jag hem sonen!
Vi hade en riktig traditionell fredagskväll med tacos, skipbo och senare filmkväll.
Vi kollade på "The mask", kommer ni ihåg den filmen?
Misstänkte att sonen skulle gilla den, men OM han gillade.
Han skrattade så han grät!



Vi gick och la oss ganska tidigt, jag var helt slut efter en intensiv fredag.
På natten väcktes jag av en ledsen kille som var dålig.
Sen var vi uppe halva natten.
Sista gången jag kollade på klockan var den halv sex.

Så denna lördagen blev inte som planerat.
Dels hoppade vi över den tidiga handbollsträningen då vi inte var i skick att åka iväg på nått sånt.
Sen ställdes födelsedagsfirandet för mig och Frida in då alla var dåliga mer eller mindre.
Så från fullbokad till ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar