söndag 25 januari 2015

Söndag

Inatt vart det bara två omgångar med sonen.
Det går framåt det här, jag börjar fundera över om det är en tillfällighet eller om det kan vara gluten/ laktos?

Det blev ingen innebandyträning idag iaf.
Dansen har sonen ångrat sig om så han tänker inte köra denna terminen.
Vips har man ganska mycket tid över på söndagarna :P

Dock var vi iväg till biblioteket för att låna en kursbok till mig.
Då passade vi på att tanka och tvätta bilen.
SOM sonen har väntat på det sistnämnda, idag var hans första gång i en biltvätt.
Något han sett fram emot väldigt länge.

Om ca en halvtimma landar min kära pojkvän i Sverige efter sin utlandssemester.
Det kommer dröja ända tills imorgon efter hans hockeyträning innan han pallrar sig till Skövde.
En eviiiiiigheeeet tills dess..............
Galet trist att vara ifrån varandra, iaf så tycker jag det.
Hur f-n ska detta gå när jag är i Thailand?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar