fredag 16 januari 2015

Fredagstrött

Jag vaknade precis av att jag pratade i telefon, mkt förvirrad... nyvaken i soffan.
Lite "va? vad händer? vart är jag? vad gör jag?"
Jag skulle bara blunda lite medan det buffrade lite på swefilmer- yeah right.

Men det har vart en bra fredag.
Mitt liv kom på fötter igen och jag träffade någon jag tycker hemskt mycket om en liten stund.

Sen har jag vart på ett roligt och krävande danspass på gymmet.
Det ÄR kul att dansa, men det är även klurigt.
Idag var det ett snurrmoment som jag inte lyckades sätta en endaste gång.
Sen var det ett väldigt viktigt moment som upprepades HELA tiden.
Men jag fuskade lite, snurrade lite så som jag trodde och hoppades på att jag smälte in ;-)
Allt annat förutom snurren är precis skitkul.

Nu ska jag ner sista vändan i tvättstugan, sen tror jag det är läggdags :S
Imorgon ska jag köra till Göteborg t/r.
Min fina systerdotter Selma fyller 1 år och vi ska ner och fira henne.

God natt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar