söndag 4 januari 2015

Lördag @ Lich

I fredags åkte jag till Pontus.
Mycket välbehövligt då det var alldeles för längesedan vi sågs.
Jag trillade in mitt i en hockeymatch, typiskt ;-)

På lördagen tog vi det lugnt.
Jag fick en sväng med feber igen efter att vart feberfri en hel dag.
Så låg i feberfrossa innan jag tog två alvedon och borstade till mig.

Pontus envisades med att få i mig mat hela dagen.
Han kom med en STOR smoothie.


På kvällen blev middagen klar.
Pontus hade grejat Pulled Pork i ugnen hela dagen.
Pontus kompis Daniel kom med syrad rödlök.

Den middagen var precis supergo :)


Efter middagen var jag tvungen att åka hem eftersom jag hade söndagen bokad.
Var inte kry när jag åkte hemåt.
Fick sitta och nypa mig hela tiden för att inte somna.
När jag snubblade innanför dörren kravlade jag mig i princip upp i sängen och stensomnade.

Den där influensan som jag/ vi åkte på var INTE att leka med.
Fy fan vad dåliga vi har vart/ är.

När jag blir frisk ska jag träffa massa vänner som jag inte sett på alldeles för länge och träna.
Sådetså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar