fredag 30 januari 2015

PMS, djävulens påfund

Man skulle kunna sammanfatta det kort och gott som att PMS är inte min bästa vän.
När den knackar på dörren kan jag bli otroligt, lättirriterad, irrationell, elak, lätgråten och oftast känns det bäcksvart och jag blir deprimerad. 

Efter en PMS period står jag helt oförstående på hur jag betett mig.

Iaf. idag åker jag till Göteborg för ett dygn att komma iväg och enbart umgås med min syster.
Ska bli skönt och faktiskt kul att åka till Göteborg själv.
Det händer inte alltför ofta.

Sist men absolut inte minst: Nu är jag uppe i -5 kg!
Ändrad kost och en viss del träning verkar ha gjort underverk.
Är ifs 8 kg kvar ifrån mitt mål men sakna med säkert.
Skulle vara oerhört nöjd om jag kom under 60 sträcket innan Thailand.
Men osäkert om det går på 2 veckor :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar