onsdag 15 februari 2017

ALLA HJÄRTANS DAG

Spana in hur jag blev uppvaktad igår. Fina rosor från sambo och väninna.
Jag engagerade mig, ja ingenting.

Jag tänkte tanken flyktigt i två dagar men hade inte energi att göra något åt det.
Men jag blev hemskt glad över mina blommor. Jag ska försöka komma ihåg att ringa och tacka under morgondagen. Man måste verkligen göra en sån sak som att ringa ett telefonsamtal i rätt tid. Man ska ha en stund över OCH orka genomföra det. Dem två sakerna går inte alltid hand i hand för mig.

Idag har det vart en lång dag.
jag har jobbat + plussat på min flexbank.
jag har hejjat på Vicke som spelat innebandy i Arenan och efter jobbet gick jag direkt till gymmet och körde ett asjobbigt spinningpass. Jag hade glömt sporttopp så jag fick köra i min vita spetsbh som även stack upp lite under mitt linne. Kände mig som en ofräsch rookie. Efter träningen kom jag hem till ett tomt hus. Hela familjen är iväg över natt, jag hade ro att kolla på ett avsnitt av Suits medan jag åt min micrade köttfärsgratäng från igår. Sen körde jag lite städ och plock här hemma.
Nu är snart klockan 12 och jag är helt färdig. Vart tog den här dagen vägen egentligen? ...och varför är det så jävla kallt på morgonen så man måste skrapa rutan utanpå och inuti? Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar