söndag 5 februari 2017

GO SHORTY IT´S YOUR BIRTHDAY

Todaj it´s maj börtdej!


Jag är numera officiellt trettiotre jävla år.
Jisses, helt galet... det går enbart mot fyrtio... 

Men trots att denna hemska siffra har kommit för att stanna så har min födelsedag var himla fin och det är jag otroligt tacksam för. Egentligen började uppvaktningen redan i torsdags....
Jag bjöd in mina föräldrar till kalas i veckan och då enbart för att pappa ringde.
Jag var helt enkelt inte sugen på att fira födelsedagen alls.

I torsdags levererades en present från Grästorp/Vara i form av en hårddisk som stått på önskelistan.
Jag har vart i stort behov av en hårddisk att ha som fotografibackup. 
Ni som känner mig vet att jag har en del kort lagrade på datorn.

Uppvaktningen fortsatte på fredag eftermiddag då Pontus mamma kom på en fika och lämnade av två fina krukor med kastanjeträd. 

SJÄLVASTE FÖDELSEDAGEN

Varför har denna dag vart så galet lyckad?
Jo, för det första så kunde jag vakna av mig själv... utvilad och pigg.

Träningspass á la spinning 45 min 

Brunchen stod framdukad när jag kom hem

Shoppingtur på Elin´s Esplanad

VILOSTUND- utmattande att shoppa

Kalas

Familjeplanering

Vickes hemkomst


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar