måndag 13 februari 2017

"ENSAM HEMMA"

Vet ni, Pontus blev kidnappad av sin kompis idag.
För att kompisen tyckte att det var dax att rasta Pontus lite genom att kolla på Handboll.

Kul initiativ tyckte jag,
jag ska också spontankidnappa någon kompis någon gång...
När man får lite mer energi till att vara påhittig :P


Men vad tomt det är hemma nu...
Vicke är bara här dagtid denna veckan då han är hos sin pappa men har sportlov.
Ella ligger och sover sen en stund tillbaka.
Skulle jag ropa "HO HO" skulle det eka här hemma.
Så tomt är det, jag skulle aldrig få för mig att vråla "HO HO" ifs.
Väck inte björnen när den sover ;)

Igår var jag på spinning, jag börjar komma in i det.
Sådär ont mellan benen som jag hade efter första gången har jag aldrig upplevt igen.
Jag måste haft väldigt olämpliga trosor på mig då (?).
Jag testade även "mage/ rygg passet" efter spinningen på 25 min.
Det var verkligen inget för mig med obefintlig bålmuskelatur. 
Kände redan där att jag inte var där kroppsligt i de övningarna och fick även det bekräftat av Sandra som berättade att gyminstruktören Johan sagt att det inte är ett pass för nyblivna mammor.

Men imorgon ska jag testa något "nytt" igen,
denna gång ska jag till gymmet med kära Linus.
Jag är ju lite rädd för själva gymdelen.
Men känns bättre att ha med Linus då :D
Ben och rumpa skulle vi köra.
Jag får se om jag måste mesa till det lite.
Jag vill verkligen träna "rätt" och att det får ta tid med själva styrkedelen.
Jag vill inte göra om mitt misstag att köra på för hårt och att kroppen (ryggen) krashar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar