söndag 26 februari 2017

SÖNDAGSSPINN

Inatt hämtade jag Ella till vår säng och hon somnade faktiskt om hos oss.
Fast vid 6 drog Pacmanalarmet igång på övervåningen.
En lite klåfingrig Ella har vart där och lyckades ställa alarmet....

Jag lyckades få ligga kvar i sängen en liten stund till, men det var kört.
Ella var redo att möta dagen.

Halv tio på förmiddagen började mitt spinningpass på STC.
Jag gillar den tjejen, Elise (tror jag att hon heter).
En ung och sprallig tjej med massa energi som är bra att få när man sitter där och kör en 4 min intervall. Efteråt kände jag mig inte färdig så körde faktiskt 20 min intervallträning på löpbandet med.
Efter det, DÅ kände jag mig ganska färdig.

Idag blev en rätt slapp dag.
Jag och Ella ska iväg och babysimma senare med en kompis och hennes dotter.
Pontus ska spela hockeymatch, lurar lite på om jag och Ella ska knalla bort och kika lite.

Älskar verkligen helgerna.
Skönt att få ladda batteriet lite inför kommande jobbvecka.

Min träningsvecka ser ut som följande, om någon vill följa med??

Måndag: Activio 17.20 (cykel)
Onsdag: RMP 18.10 (cykel)
Fredag RPM 7.00 (cykel)
Söndag: Vasaloppsspinning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar