fredag 11 januari 2019

DESSA GRABBAR

Idag tog jag med mig småttingarna och for ut till Lerdala för att hälsa på bäste Lisa med kids.
Vi har inte setts sen innan jul IRL så var mysigt.
Så kul att se killarna växa och göra framsteg.
Både Felix och Olle kan ju ta sig fram och tillbaka på golvet.
Brötiga killar båda två helt klart.

Det är väldigt kul att det bara skiljer 2 veckor på dem.
Jag håller tummar och tår att de kommer att växa upp tillsammans och bli ett par goa gubbar.
Pontus har ju nämnt x antal gånger att han hoppas på att detta är SIK:s blivande backpar.
Så Pontus får nog hålla tummar och tår att killarna föddes med någon form av intresse för att glida runt på en is och frysa hos killarna haha.

Självklart kommer alla mina barn få välja vad de vill göra.
Men om jag få önska:

- Dansa streetdance
- Fotboll
- Innebandy (så mkt goare i en varm hall än kall)
- Handboll (kan nada, men läs ovanstående)
- Musikskola 
- Friidrott

Aktiviteter som jag gärna önskar bort:

- Hockey (F-N vad dyrt det blir så fort de börjar spela seriespel...)
- Ridning
- Basket (fått för mig att man får åka över hela Sverige?)
- Bowling
- Boule
- Simning
- Skidåkning av något slag
- LAN
- Amerikansk fotboll
- Softboll/ Baseboll (lååååånga resor)
- Tennis (oxå dyr sport om man räknar med resor)



Det blev både fika, lunch och mellis ute i Lerdala.
Lisa skämde bort oss rejält idag.
Vi fick även med oss en kasse med Olles urväxta stl 80- en storlek som Felix precis börjat nosa på.
Väldigt lyxigt måste jag säga.

Det var två trötta barn som jag fick med mig i bilen hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar