onsdag 16 januari 2019

Något bättre sömn

Sakta men säkert börjar nätterna bli något bättre igen. Ella har slutat att vakna upp och vara ledsen. Om Ella vaknar på natten så är hon alltid ledsen. Oftast paralyserad och okontaktbar. Hon pratat ju i sömnen, precis som sin mamma. Men det kan väl änd0 inte vara ärftligt?

Nu har det bara vart Felix de senaste nätterna som man får spring upp till.
Vissa nätter har jag inte vaknat när han vaknat för att jag vart så trött.
DET är lite otäckt. Jag som brukar vakna om någon av barnen andas ett extra andetag liksom. Men antar att jag är tröttare än vanligt.

Idag har jag haft Lönesamtal med min chef över telefon. Jag skulle egentligen åkt in till kontoret men eftersom Ella fick vattkoppor fick vi styra om.
Det gick bra och var kul att prata jobb.
Jag är redo att komma tillbaka i maj.

Nu- Felix har precis somnat och jag behöver släpa med mig Ella ut för att skotta snö. Det öser fortfarande ner men måste skotta bort lite grann iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar