onsdag 16 januari 2019

JEPP NU ÄR TRAPPAN ETT ATTRAKTIVT MÅL

Felix har hittat trappan och tycker det är rätt kul att klättra uppför. 5 steg med mamma hack i häl är rekordet.
Nu går det undan, vi behöver alltså sätta tillbaka trappgrinden. Det som har vart så gött utan den.

Vilken seg dag detta har vart.

1. Jag har vart helt orkeslös
2. Nästintill svimmfärdig vid enstaka tillfällen.
3. HUNGRIG
4. Trött

Jag har gjort det jag absolut behövt och inget mer. Dvs tagit hand om barn och lagat mat. Sen fick hushållet bara va.
Jag har 2-dag och det brukar gå bra att fasta till 17-18.00 Men idag var det rääääätt jobbigt. Det var också jobbigt när jag lyfte ut Felix från matstolen och jag blev helt klenig på handen: BAJS!!

Asså??? Ni med barn: det där blöjbytet där man inte ens vet vart man ska börja... en sånt gött hade jag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar