lördag 26 januari 2019

DANSSKOLA- BARN 2

Jag har inte vart på stans dansskola sen Vickes breakdancelektioner. De hade renoverat en massa och gjort ett ny ingång.
Så fint.

Ella hade hur kul som helst. Själv var jag galet impad av upplägget. Den gamla danskursen kan slänga sig i väggen.
Här hade de förutom ägarinnan även en pianist som spelade efter sång och dans.
Man kunde även se att det fanns en idé om balett i bakgrunden. Gruppen- ett stort gäng med tjejer med ballerinadräkter...alltså mitt hjärta smälte om och om igen.

Jag skämdes lite vid uppropet.
Ellas namn ropades upp och vad svarade hon? Jo....
- ehhmmm.... Jag haj pjickaj= Jag har prickar .

Undrar hur hon tänkte där?

Det var två trötta barn jag tog med i bilen hem. Så dubbelsmidigt att bara åka förbi Maxi och hämta upp 4 påsar med mat på utlämningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar