tisdag 29 januari 2019

MINA FINA UNGAR

I´m back!

Efter att haft med bägge småttingar ut för att skotta undan mer snö (tack plogbilen för all snö på trottaren) så var vi alla rätt sletna.
Felix somnade på tre sekunder när jag la ner honom.
Ella är inte svårmutad, att få sitta med ipad och kattiga hörlurar är hyfsat sällsynt för henne.
Så med henne bredvid mig i sängen så kunde jag få sova ikapp.
När Felix väl vaknat så hade Vicke kommit hem.
Frågade honom om han kunde hämta Felix, javisst!

Alltså, ibland älskar man allt sina barn sådär lite extra mycket.

När jag kom upp ur sängen så hade jag fått sova hela 2 timmar.
= återställd!

Vilken supermorsa man blir bara man får tillräckligt med sömn.
Så på eftermiddagen har vi haft bakdag.
Vicke ville baka banankaka på egen hand.
Ella och jag har hjälpts åt att baka chokladbollar.
Felix fick agera hangaround.

Sen kom Pontus hem tidigare, då han trodde att jag var helt färdig.
Han visste dock inte att jag fick sova ikapp på eftermiddagen.
Men alltid lika uppskattat när han kommer hem tidigare.
Sällsynt men bättre än alla blombuketter i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar