måndag 28 april 2014

15 HP- TACKAR..............

Idag kom det in lite nya poäng för nuvarande kurs.
Hela 15 högskolepoäng har jag skrapat ihop sen årsskiftet.
Vilket innebär att jag hitills ligger i fas, inget som släpar *peppar peppar ta i trä*.
Så nu kan jag vara skollycklig för en stund till (får essäresultatet om ca en vecka).

Det blev inget bikini och sol idag :(
Jag kom aldrig iväg då jag satt och skrev och skrev på den där jävla transkriberingen.
Men vet ni?

Nu är jag klar, jag behöver aldrig någonsin mer i mitt liv transkribera en intervju.
Det känns galet underbart.

Eftersom jag blev klar 22.00 så finns det ingenting annat att göra än att säga till sig själv "bra jobbat".
Fira med ett nytt avsnitt av Greys anatomy blir nog bra :P

Givetvis har jag varit iväg, vart fotbollspremiär för P8 i Karstorp.
Vilken stor grupp vi hade i år, det var jag inte riktigt inställd på.
Men barn har trillat in hur som helst.
Helt nya spelare, spelare som gått över ifrån andra föreningar och nygamla spelare.
En salig mix vilket gör att gruppen kommer i obalans lite.
Något att jobba på....

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar