tisdag 1 april 2014

Bläää....

Hatar att vara sjuk...
Trots att jag sovit halva dagen så är jag ändå trött nu klockan 22.30 :S
Jag ska skriva klart detta, sen borsta tänderna... linserna har jag inte ens orkat sätta in idag.
När jag har på mig glasögon en hel dag, ja då vet man att något är galet :P

Imorgon är tanken att gå till jobbet ändå, tempen är nere på 37 och jag hatar att sjukskriva mig
om det inte är riktigt illa.

+ att jag vet att ord. personal har utbildning imorgon.

Men det tråkiga är att det inte blir någon fotbollsträning för min del imorgon kväll.
Vilket innebär att det kommer bli ett stort hopp för min del till nästa fotbollstillfälle.
Tjejerna drar till Barcelona nästa onsdag- tisdag och jag tackade ju nej till lägret eftersom jag skulle missa alldeles för många c-uppsats dagar då :(
Men nu när det närmar sig är man bra sugen på följa med.
Men men... det verkar inte vara meningen att man ska hinna med roligheter när man skriver c-uppsats.
Tur att det ÄR roligt att skriva c-uppsats ;-)

GOD NATT!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar