måndag 28 april 2014

DENNA DAG SPÅS BLI DEN VARMASTE DAGEN HITTILLS PÅ 2014

Uppåt 20 plusgrader ska det bli!!!
Hade jag inte haft säsongsstart för mina AIK killar idag hade jag lätt kört
till Karlsborg och tvingat med Äm till någon strand vid Vättern :)

Men jag får nöja mig med Skövde.
Ska kötta transkribering nu sen vill jag ut i solen och läsa och tematisera.
Jag tänker: Simsjön, bikini och sällskap?

Svårt att hålla koll på allas scheman...
Men Fia jobbar dag, Krille har jobbat natt, Ronja har jag ingen aning om? Puffy likaså!?
Linda åker till Thailand... hmm... och resten har vanliga dagtidsjobb.
Får kanske bli en ensamsol idag nu när jag tänker efter.


Gårdagen spenderades i Mariestad, vi började titta på en ny serie "Blacklist".
Riktigt bra..... gött med en ny bra serie och ikväll kan man titta på game of thrones :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar