tisdag 22 april 2014

FRIENDSUTBILDNING MED AIK

Ikväll står det utbildning på schemat.
Sonen får fungera som hangaround på Lillegården.

Men han har dammat av sina fotbollsdojjer och ska med bollen + att hans lagkompis också ska fungera
som hangaround ikväll så det går antagligen ingen nöd på honom (tänk att han är så stor nuförtiden).

Jag trodde aldrig att jag skulle bli så här pass involverad i AIK som jag faktiskt är.
Men i år ska vi lasta över en del saker på föräldrarna.
Först ska vi utse ett par föräldrarrepresentanter i laget.
Hoppas det går smärtfritt, själv har jag redan ett par stycken jag anser är självskrivna för uppdraget ;-)

Men det är kul med fotbollen, och jag skulle högst troligt alltid vara på plats ändå :P
Nu är det bara klassfotbollens lag man bör ta tag i.
Känns alltid tungt innan man sätter igång.
Men vad gör man inte för alla underbara kids?! :)

Min egna fotboll bör jag ta tag i också.
Laget har varit iväg på fotbollsläger i Barcelona så jag har varit utan träningar ett tag.
Men på söndag är det seriepremiär och den där konditionen hann springa iväg och gömma sig när jag var sjuk.

Men nu är jag återställd på alla plan förutom konditionen.
Puh, tungt att sätta igång igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar