torsdag 24 april 2014

MILPREMIÄR

Idag är en helt underbar dag.
Att den är underbar beror på tre saker:

1. Premiär på Billingen
Uppvärmning: Strupen
Sen var målet att springa så långsamt som möjligt för att komma runt gröna milen.
Jag tog det lugnt, men blev rätt nöjd med tiden ändå.
Detta var ändå premiär för milen för i år :)
Efteråt tog jag löpet nerför Strupen- kul när det går fort (mkt brant)



2. GODKÄND PÅ PM- HELVETET!!

Äm ringde mig, och jag förstod direkt vad det var.
Men vi blev godkända och det var en STOR sten som föll från bröstet.
Nu är det essäresultatet vi går och väntar på.
Sen är inte nästa resultat förrän c- uppsatsen.
Känns helt galet......

3. Haft en galet bra session hos min kurator.
Älskar "aha-upplevelser" 
Så idag föll ganska många pusselbitar på plats angående mina tidigare relationer när
hon "tvingade" mig att inse vad den gemensamma nämnaren har varit hos alla killar jag fastnat för.

Funderar på om det är det här min syster har försökt berätta för mig i alla år?
Men jag stängt av och förträngt??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar