tisdag 1 april 2014

NY ARBETSPLATS.....

Igår tillagades en kycklingpastasallad (Khalaf´s special) och sen vart det spionfilm.
Tror att jag lyckades somna tidigt (?) skönt iaf!!

Idag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om för kände mig konstig.
Tempade mig senare och då trillade polletten ner: feber & halsont :(
Legat mestadels utslagen idag.
Men nu är jag på benen igen (alvedon & myntathé)

SOMMAREN 2014
Jag och personalansvarig i Mariestad lyckades äntligen få fatt på varandra.
Så nu har jag tackat ja till ett sommarvikariat i Mariestad.
Första perioden blir det nätter och andra dagtid.
Semester har jag vecka 33-35 tänkte jag, men som vanligt har väl ingen annan då?

Fick även en hint om att jag eventuellt inte behöver säga upp mig från behandlingshemmet förrän först i höst om det skulle behöva bli aktuellt. Då en prövning tar lång tid, speciellt under sommaren...
Bra information, nu är jag väldigt nöjd med sommarens val :)


2 kommentarer:

  1. Jag har semester v. 31-34 :)

    SvaraRadera
  2. men då måste man åka ner till Korea för att hänga med dig va? ;-)

    SvaraRadera