lördag 26 april 2014

Vad händer?

Först och främst vill jag säga att Linda har en fetingtjänst att hämta ut hos mig i framtiden.
Denna underbara människa ställer upp och jobbar 24 timmar i sträck (minst?)
för att jag gjort bort mig big time. 
Jobbet ringer och jagar mig när vi sitter och intervjuar i Karlsborg.
När jag väl kan ringa upp frågar dagansvarig vart jag är.
Det visade sig att jag tackat ja till kvällspasset men glömt att skriva 
upp det i någon av mina TVÅ kalendrar.
Ni som känner mig vet att det praktiskt taget är omöjligt.

Men så vart det, och jag har fruktansvärt dåligt samvete för detta.
Som sagt är jag otroligt tacksam för att Linda ställde upp...
Hon räddade en väldigt jobbig situation!
Tack tack tack, du är bäst och eftersom du tycker att jag är dålig på att visa saker och ting:

Jag älskar dig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar