onsdag 30 april 2014

VALBORGSMÄSSOAFTON

Idag är det Valborgsmässoafton och jag vaknade rejält utvilad (var liiiite trött igår)
Iaf så vaknade jag med lätt träningsvärk och glädjen av att vattnet satts på igen.
Jag kom hem igår efter träningen, megatörstig och sen fanns det inget vatten.
För det skulle vara avstängt, men det hade jag glömt.

Idag blir det att läsa på analysdelen inför det klurigaste i vår uppsats.
Bygga en analys och resultat.

btw blev jag godkänd på essän :)
I de där nya poängen häromdagen var visst essän medräknad.
Jag var inte riktigt med då resultatet släpptes ca 1 vecka för tidigt.
Essän var den sista individuella inlämningen och den är godkänd.
Hur vet jag inte, jag tyckte själv den var skitkass.

Men men... Nu är det BARA c uppsatsen som ska in.
HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 års studier är snart klara... helt ofattbart och stört.
Hur fan kunde det gått så fort?

Ikväll blir det brasa och rosa onsdag på Glädje med vänner.
Bra skit!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar