onsdag 2 april 2014

RAST

Sitter och skriver på essän.
Jag bestämde mig för att försöka vara lite mer positiv mot essäskrivningen.
Det blir mindre jobbigt så!!!!

Men nu har jag en rast, rasta bör man- annars dör man (?)

TISDAGEN

Blev väckt 8.10 av dagsansvarig på jobbet som undrade vart jag var.
P A N I K..... trots alla timmar med sömn natten till idag så vart jag så trött att
det tydligen inte fanns ett livstecken när alarmet gick igång.
Så hann egentligen inte känna efter hur jag mådde förrän på plats.

När jag kom hem från jobbet vid halv fem gick jag raka vägen till soffan och krashade.
[skönt]

... och nu är mina bästa vänner: nässpray, näsdukar å vatten.
Alvedon skiter jag i nu, för den förhöjda temperaturen finns trots allt där av en orsak.
(kroppens skydd mot virus om jag inte minns fel?)

Blä, nu ska jag kötta dataanalys på essän......................................................................
"Det är kul att skriva essä" ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar