måndag 21 april 2014

BUSY DOING NOTHING AT ALL

Nu har det varit lite dåligt uppdaterat här på bloggen.
Beror på många olika saker.
Men mest beror det på att jag inte vill blogga när jag är ledsen, eftersom
jag helst inte vill lämna ut för mycket i det offentliga.
(man vet faktiskt aldrig vem som läser)
... och när man är ledsen är det väldigt lätt hänt att bli för personlig ;-)

Men nu är jag med i matchen igen och här är ett axplock 
vad jag gjort det senaste:


Någon/ några har roat sig med att tända eld på påskdekerationen i minirondellen hos oss.


Var ute en sväng på Mike´s och 35 min på Bogrens :P


... och spenderat en halv dag på "Lantliv" ute på landet.
Vi var med ett gäng kompisar m. kids och på plats var det givetvis tonvis med andra kids.


Övrigt som är värda att nämna:
massor av jobb, sonen var i Mariestad och fick bl.a följa med upp och fira påsk hos sina kusiner.
De har verkligen jättekul tillsammans och de försökte ordna så att de skulle få fira midsommar ihop.
Synd bara att det är "pappavecka" då.

I lördags blev det tokigt för då var jag utelåst när jag kom hem efter krogen.
Det kändes väldigt kul när man närmar sig sitt hus och tänker att vad skönt att komma hem och ta av sig sina high heels och sen är entredörren låst. 
Det hade jag inte räknat med, den är alltid öppen när jag kommer hem på nätterna.
Men tydligen inte denna natt.
Jag har lagt till ovanan att inte låsa dörren när jag går hemifrån.
Så även denna gång, men eftersom jag skriver ut det här så får jag nog hädanefter börja låsa dörren och ta med mig nyckeln ;-)

När jag börjar ringa efter hjälp så börjar batteriet pipa och visakortet var tomt 
då jag glömt att föra över pengar. Kändes rätt hopplöst!!!!
MEN, det slutade lyckligt.
Jag fick tak över huvudet och en sovmorgon till 13 dagen efter.
Perfa ;-)

Söndagen spenderades ute i Nybo på en väldigt solig altan med fina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar