tisdag 22 november 2016

BYE BYE SOFTPINK

Igår fick jag äntligen sålt det rosa topsetet till Ellas vagn efter 22 dagar ute på blocket.
Det gick trögt men själva affären gick på en halv dag.

600:- fick jag för det och jag vart supernöjd.
Nu är det bara "grey melange" som gäller :)



När Vicke var liten hade jag en Teutonia (värdelös) samt en Quinny 3-hjuling och den sistnämnda var riktigt bra körmässigt. Dock inte så snygg (brun).



Ärligt talat vet jag inte hur det fungerar med andra barnvagnsmärken.
Men jag älskar att man ska byta ut alla detaljer på Bugaboon om man tröttnar på färg lr detaljer.
Just nu är jag väldigt trött på den svarta åkpåsen som är av Bugaboos egna modell.
Men det säger jag inte högt här hemma- än ;-)

Men det kändes skönt att bli av med det rosa.
Det skulle ändå bara ha vart liggandes här hemma och bli gammalt.
Bättre att någon annan får glädje av det rosa :D

Idag är det sjukstuga här hemma.
Pontus däckade igår vid 20.00 och sov sedan 13 timmar i sträck i sin feberdimma.
Jag kunde inte somna, i vanlig ordning.
Det var alldeles för varmt i sovrummet.
Jag trivs som bäst när det är kallt i sovrummet, sådär kallt så att man måste dra upp täcket till öronen.
För när jag kan dra upp täcket till öronen, det är då jag kan somna.

Så någon gång inatt bytte jag säng till Vickes svalare rum.
Där somnade jag till slut.

Men jag och Ella är iaf pigga och fräscha idag.
Jag / vi ska strax ner till stan för att gå på after noon tea med mina gamla kollegor från Prisma.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar