onsdag 2 november 2016

Snabba vändningar

Åå herregud vad jag grejat och hållt på med barnvagnar det senaste. Jag måste bara ganska uttråkad här hemma.
Inatt när jag inte kunde somna bestämde jag mig för en sak:

Ella får behålla sin Bugaboo Cameleon 3 och jag älskar den trots allt.
Snabba vändningar... jag vet!!

Men en grå sufflett är påväg hem och ska även köpa en pälskrage att fästa på sufletten. På så vis kommer den vara så sjukt snygg. Jag älskade verkligen den rosa suffletten, men hade grått funnits då hade jag lätt valt den.

Idag sitter vi instängda, igen...
Bilen är fortfarande på verkstad och Vickes höstlov håller nog på att gå till historien som den värsta någonsin.
Vi planerar att ta en promenad till Elins Esplanad för att fika och handla lite nödvändigheter. Men snön slutar ju aldrig  att vräka ner... praktiskt taget snöstorm utanför huset just i skrivandets stund.
Så jävla trist. Det enda som är positivt är att jag nu vill behålla vår vagn. Därmed kan den återigen få rulla utomhus efter att jag noggrant rengjort varenda liten del på den. Suck, fast vad gör det när det är snöstorm??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar