torsdag 22 december 2016

Dejtnight

Ikväll hade vi förbeställt den stora avsmakningsmenyn med grilltallrik på Sand. Jag ÄLSKAR libanesisk mat. Älskar konceptet med alla små tallrikar med röror att doppa i. Jag hade faktiskt inte ätit meza på riktigt där innan. Men det var gott. Jag saknade riktigt libabröd till förrätten. Sen var klyftpotatisen till varmrätten alldeles för degig inuti för att vara god. MEN vi var så mätta vid det laget så orka klaga på potatisen.

Under tiden vi satt och åt i lugn och ro på en restaurang så hängde Ella ett stenkast bort hos våra vänner Sandra å Pierre. Jag fick höra av Pontus att Ella brötade fram skrattandes i lägenheten så fort dem kom dit. Det hade gått jättebra så det kändes skönt :P

Underbart med egentid men jag tyckte vi gjorde helt rätt när vi valde att gå ut och äta en tidig middag för att kunna ta hem Ella i god tid innan hon blev trött.

Nu är det en halv dag kvar på jobbet innan jag går på julledigt i 3 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar