torsdag 29 december 2016

KOMPIS- HURRA FÖR TRETTIO ÅR!

På annandag jul fyllde kompisen Linda 30 år.
Vi gick då ut och åt middag på Sand.


Sandra bekräftade det jag misstänkte: Sand har bytt ägare.
Recension på min hamburgare: njaaaee...
Jag beställde en BBQ hamburgare och tänkte att nu kommer den här maten vara aningen stark för mig- men skit samma, BBQ är gott!
Min hamburgare smakade inte BBQ någonstans.
Köttet var grillat för länge så det var mest torrt, tyvärr.
Denna gången beställde jag french fries istället för klyftpotatisen.
Det vart mycket bättre, men till detta fick man kebabsås.
Ursäkta, mig men kebabsås äter jag hellre till min kebabpizza :P

Men min briska päroncider smakade precis som briska päroncider ska ;-)

Lindas födelsedagsfirande är ju dock inte över.
Hon önskade att få spela laserdom med alla vänner så det ska vi försöka rodda ihop :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar