söndag 11 december 2016

STAND UP

Ikväll ska vi ha vuxentid och gå på stand up borta i Vara.
Jag köpte biljetterna till Pontus och mig när vi hade årsdag.
Johan Glans var slutsåld så jag fick ta Özz Nujen och Måns Möller.
Väldigt synd....

Mina förväntningar på skratt ikväll är inte jättehöga.
Men men, man kan väl inte ha starka åsikter om något man inte prövat.
Ella ska få vara hos sina kusiner i Vara under tiden.
Tursamt har de redan haft vattkoppor, dock är Ella inne på 16:e inkubationsdagen så
börjar mer och mer släppa att hon kommer få det.

I övrigt blev jag återigen kissad på under natten vid ett blöjbyte.
Denna gång var reaktionsförmågan betydligt snabbare.
Körde snabbt, vant in ena morgonrocksklädda låret intill soffan för att "fånga upp" i frottén samt vek snabbt som ögat upp kanten på skötbädden så det skulle bli en inringad pöl istället.
Mammareflexer kallas det, man offrar hellre sig själv än att få kiss överallt.
LOL.

När olycksplatsen var undanstökad så fick jag sitta naken (trosa på) i soffan och mata Ella med flaskan. Oxå en mammauppoffring, hellre sitta naken och frysa än att få ett klarvaket barn som vill leka genom att riskera att öppna dörren till en sovandes pappa och hämta bekvämligheter i byrålådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar