lördag 3 december 2016

Pontusintervju

Kopiera, fråga din älskade och skriv exakt så som de svarar 😊


Pontus 33 år

1. Vad brukar jag alltid säga till dig?
- Mää, eller så kanske du säger "asså, seriöst?"
2. Vad gör mig lycklig?- Bortsett från god mat? sen tror jag nog att din familj gör dig lycklig... oftast... eller ibland *host*
3. Vad gör mig ledsen?- Dumma människor.....................filmer
4. Hur får jag dig att skratta? - När du busar.... Öhh....... när du berättar något roligt och något som du tycker är riktigt kul för att du lever du dig in i det så. 
5. Hur var jag som barn?- Busig, frågvis... inte så tyst tror jag inte.
6. Hur gammal är jag?- Aldrig äldre än 25...
7. Hur lång är jag?- 1,56 eller 1,58
8. Vad är min favoritsysselsättning- Att få vara ifred och kolla på typ Jane Austenfilmer, eller det kan också vara att få planera någonting.
9. Vad är jag jättebra på?- Planera någonting........................ och få som du vill.......
10. Vad är jag inte så bra på?- Att inte få som du vill...........sköta dina skor och tvätta bilen eller bry dig om bilen.
11. Vad jobbar jag med?- Är du inte polis eller någonting? eller Ica maxi? Du jobbar på Arbetsförmedlingen, du är arbetsförmedlare.. du jobbar i matchagruppen.
12. Vad är min favoritmat?- Sushi och eller iförsig du sa ju 100 rätter igår som du älskade. Men sushi är nog favoriterätt och bulgogi, japche, pak choi *älskar pak choi*.... det är ingen maträtt men du älskar watermelonshake. Jag tror mig hört att du älskar det någon gång.
13. Om jag var en seriefigur så vem skulle jag vara?- (viskar: seriefigur) Pocahontas, ord är överflödigt du är lika vacker som Pocahontas. Jag skulle vilja se dig i en sån läderkjol och fläta.
14. Vad gör du och jag tillsammans?- Vad gör vi inte tillsammans? vi gör ju det mesta, vi hjälps ju åt med allting och vi... det är inte ofta vi gör saker på egen hand. Eller? Så vi lever ju tillsammans.
15. Vad är likt mellan dig och mig?- Vi är lite envisa båda två tror jag och vi är omtänksamma båda två.
16. Vad är olika mellan dig och mig?- Mer än att jag är ljushårig och du mörkhårig? du har inte samma behov av att träffa människor som jag har, tror jag. Tyvärr tycker du inte golf är så kul. 
17. Vad är mitt favoritställe dit jag gillar att gå/åka till? - Thailand. Juvelvägen X hoppas jag och Liseberg.
18. Hur vet du att jag älskar dig?- Bortsett från att du är väldigt bra på att säga det så visar du det jätteofta. Typ som att du ställer in en burk med yoghurt i kylen för att jag ska ta med till jobbet och äta frukost. Eller smyga in en påse nappar i min lunchväska. Eller som att du låter mig sova 2 timmar på soffan då jag var lite vuxentrött idag. Det finns massor av saker. Varje söndag låter du mig vara hemifrån 3 timmar för att göra något jag älskar.
19. Varför är du stolt över mig?- För att du har lyckats uppfostra till stor del själv och dessutom har han aldrig behövt sakna något trots att du pluggat och vart ensamstående. För att du försöker aldrig göra om dig. Du vet vem du är och den personen är du. 

Tack Pontus för dina fina svar.
Ganska kul att få sitta och intervjua sin sambo, haka på du med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar