fredag 16 februari 2018

HAPPY BIRTHDAY 2 ME- ÅLDERSDEPP

Min 34:e födelsedag kom och så även vabruari.
Jag hamnade i någon slags åldersdepp och det vart inte alls kul att fylla år.
Eller rättare sagt att åldras, jag är höggravid, utväxt på håret, svullen och tjock.
Lägg på att man vart förkyld sedan i julas på detta.

Jag hade inget kalas i år, jag varken orkade eller ville ha något.
Dock blev jag uppvaktad ändå.
Pontus och Ella kom in och sjöng skönsång för mig tidigt på morgonen.
Jag fick paket (amningskudde och fotvårdspresentkort m. lack).

Den obligatoriska födelsedagspengen från mina föräldrar satt på kontot och sen hade Pontus tipsat hans familj om att jag längtar tills jag får tillbaka min utlånade kropp och kan shoppa kläder.
Det resulterade i ett gäng presentkort!


Sen har vi alla gratulationshälsningar på Facebook.
Jag har tyvärr inte ens orkat "lika" eller tacka för dessa.
Fick även en bloggtorka här... snacka om att åldersdeppa!

Nä detta år kan det lika gärna kvitta att åldras.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar