onsdag 28 februari 2018

Skam den som ger sig....

Tur att barnen väljer att vara skitungar i omgångar. Först var det Ella som trotsar och skriker rakt ut. Gräver i askhinken och bryter ihop för tillsägelserna som följde... Sen vart det igång.
Lagom till att hon åter igen blir en mysig liten täva så bryter ett storbråk ut med den större. Om läxor.... så klart!!!!!!!!!

Jag är så jäkla trött på att bråka om läxor.
Mobilförbud igen.... Men hjälper bara för stunden. Hur gör man för att få ett permanent resultat? En beteendeförändring efterfrågar jag där man tar ansvar och har KOLL!!!
Den där jäkla mob kommer han inte få se på ett par dagar. Hjälper som sagt för stunden. Jag siar om att resten av veckan kommer bli problemfri med en mysig kille som tar ansvar och myser omkring i huset. Så brukar det bli, fasar redan nu för nästa omgång....

På bilden kämpar Ella med brorsans termobrallor. Underhöll henne säkert i 20 min. Sen sprang hon och tog min mössa... Det är bland det roligaste just nu.. att prova andras kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar