fredag 16 februari 2018

BRÖLLOPSMÄSSAN + FIKABUFFÉ @ KNISTAD

Förra helgen besökte jag och Sandra Knistads bröllopsmässa.
Jag hade aldrig vart på något liknande innan men var nyfiken på vad Knistad hade att erbjuda samt hela konceptet. Sandra var mest starstruckt på Lars Wallin (?) som fanns på plats.

Det var väl sisådär.
Inget som jag kommer besöka igen, om man inte åker till någon större stad då d.v.s.
Det bästa med eftermiddagen var nog när vi gick in och köpte varsin fikabuffé på Knistad.
Jag gillar fika :P


På modevisningen hade jag några bekanta som modellade som familj.
En tur genomfördes med livemusik.
En gymnasietjej sjöng vackert.
Temat var då pappa-barn.
Så ut kom pappor med deras söner/ döttrar.
Jag började storböla för att jag tyckte det var så fint.
Som tur var så vart jag inte ensam om att fälla en och annan tår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar