fredag 2 februari 2018

Lyckat

Pulkapromenad blev mycket uppskattad.
Helt underbart att det kom lite snö till slut som inte verkar försvinna direkt.
Det gick fint att dra pulkan och orkade t.o.m springa en liten bit.
Vi hann nästan ända fram till Aspödammen innan vi mötte Vicke.
Han blev både paff och glad över att möta oss där. Han ville gärna dra pulkan så det fick han mer än gärna. Så det vart en del bus på de två. Backen på tillbakavägen gick bra. Jag drog nästan Ella ända upp. Men Vicke fick ta över de sista metrarna då jag vart helt färdig. Givetvis hade jag glömt att sätta på mig foglossningsbältet med. Så sjukt klantigt då foglossningarna verkligen slog till för ett par dagar sedan.
Från och med nu bör jag nog ha det på mig..

Jag åkte även till Ica maxi och handlade utan bältet.. Är klantigast!!! Nu ikväll har jag lite extra ont i ryggslutet.
Men imorgon går jag in i vecka 30 så man får ändå vara glad över att jag "höll" så pass länge utan foglossningsbälte och järntabletter. Tog även ett beslut om att inte gå tillbaka till jobbet efter påsk. Utan att jag gör min sista arbetsdag på torsdagen innan påsklovet. Ska bli så skönt att gå hem i God tid innan bf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar