fredag 16 februari 2018

Farväl!

Nu har vi "firat av" Lise.
Vi började på AF samtidigt och fastnade för varandra direkt, iaf jag.
Men nu lämnar hon Skövde och AF för kärlekens skull.
Otroligt roligt för henne men vilken förlust för oss/ mig.
En mer kompetent människa får man leta efter. 
En del personen är välutbildade och har massa kunskap.
Men kanske inte alltid så bra på människor.
Denna tjej har hela paketet.

Vi firade av henne på Pinchos.
Vanligtvis levererar dem alltid (enligt mig).
Men denna gång så vart en hel del av maten under all kritik.
Trist. gänget gick vidare för drinkar på Sällskapet.
Men då jag tidigare tagit ett beslut att inte sätta min fot där igen så länge en viss kock arbetar i köket så hoppade jag den delen.

Men fick lite mer egentid med Lise i form av en sista lunch innan jag storbölandes sa hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar