måndag 19 februari 2018

För 6 år sedan...

Var jag i mitt livs form.
Jag sprang milen var och varannan dag och kom i de allra minsta storlekarna.
Jag lyckades ju komma dit trots att jag var mamma till 1 barn. Nu funderade jag på om det någonsin kommer gå att nå dit när man är mamma till 3 barn? Jag tänker både på tidsåtgången samt om de kroppsliga förutsättningar kommer finnas där?!

Jag kanske inte har som mål att bli en 34:a igen. Men jag har som mål att hitta tillbaka till en kropp som jag trivs i.
En kropp som kommer orka med livet som 3 barnsmamma. Sen har jag lite jeans i garderoben som jag hemskt gärna vill komma i igen.
Efter Ella så tog jag nog inte min viktnedgång på allvar då jag visste att vi tänkte försöka oss på en 3:a och då kändes det lite lönlöst att kämpa hårdare.
Men efter vår 3:a så är det slut på barnafödandet så nu är det på allvar.
Lite nervös för hur detta kommer gå.
Nu är det iaf nedräkning på allvar. Mindre än 2 månader kvar. Bebisen ligger med huvudet ner och jag är nästintill klar med min bebislista.

Jag googlar på förlossning, förlossningshistorier m.m.
Jag är så redo att föda barn nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar