tisdag 10 april 2018

HEJ TISDAG- OCH INGEN BEBIS I SIKTE

Hej bloggen!

Jag vaknade upp ännu en morgon utan någon action....
Inte ens Ella har vaknat någon gång denna natt.
Det är bara jag som sprungit fram och tillbaka mellan toaletten och kissat.
Dock känner jag mig inte så stressad (än).
Rätt skönt att ha dessa dagar innan livet som trebarnsmor.
Jag har börjat få såna där aha-upplevelser här hemma.
Exempelvis: vi behöver lära Ella att det är okej att gå upp själv från sängen utan att behöva ropa fram och tillbaka x antal gånger att hon kan komma.
Äsch, jag behöver inte dra några exempel... vi behöver helt enkelt lära Ella massa saker.
Sen behöver jag lära mig hur man timar två småttingar med att skjutsa Vicke till diverse idrottsaktiviteter. Ändå skönt att innebandysäsongen är över. Det är sporten som man behöver skjuta allra mest till.

Idag ska min nya QQ besiktigas. Det ska bli spännande att se vad som sägs om den...
Hoppas på ett godkänt!

Nä nu ska jag äta lite rester från igår; tortellini m. fläskfilégryta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar