måndag 9 april 2018

UNDERBART LJUS

i sovrumsljuset syns inte alla mina blålila bristningar på magen. Ska alltid ta mina bilder här inne :P

Denna natt var jag uppe hos Ella 3 gånger och sen fick jag även kissrasta mig sj x antal gånger. Oavsett om jag får sova lr inte framöver ska det iaf bli så sjukt jäkla gött att slippa vakna för att man är kissenödig x antal gånger per natt.
Ella och jag sov till åtta idag.
Båda våra killar hade redan avlägsnat sig till jobb respektive skola.
På förmiddagen åkte vi till Maxi, sen somnade faktiskt båda gott efter lunchen.
Så skönt och välbehövligt inför eftermiddagen. Vicke hade med sig sin kompis Elin hem efter skolan och framåt fyra kom hennes goa mamma hit för ett möte. Vi är båda klassföräldrar och jag tycker vi har klickat väldigt bra. Skönt att bolla med någon som tänker likadant i det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar