onsdag 11 april 2018

MILSTOLPE...

Nu är jag nere på ental.
Alltid nått! Inatt hade jag lite molande SD kände jag vid varje tillfälle som jag var uppe hos Ella. Men nada påverkan....
Utan jag vaknade upp till en ny dag.
Ellas skogsknopppremiär för i år.
SOM hon längtat.

Ny matlåda och vattenmugg.
EN smörgås och några köttbullar sen är hon helnöjd.

Jag försöker göra klart så mycket som möjligt inför bf. Betalar räkningar och skriva infobrev till 6:orna.
Försökte montera ihop Ellas balanscykel.
Jag fick upp den ur lådan iaf.. sen sa det stopp. Inte ens så teknisk är jag.
Inser att jag behöver åka ner till banken med Vicke för att lösa hans inlogg till internetbanken som vägrar ge med sig.
Jag behöver även se till att han köper ett par nya fotbollsskor...
Ella skulle må bra av lite nya kläder.
Ja, det finns fortfarande en del 2 do här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar