tisdag 24 april 2018

Nervös

Vet ni... jag har fått sova jättebra inatt.
Ella har sovit hela natten.... vilket var ett tag sedan då hon sovit oroligt ett tag pga förkylning. Men så tacksam för detta.
Så jag har "bara" vart vaken när jag vart uppe och kissat. Vilken jäkla lyx!!!

Pontus var snäll och väckte mig tidigt då jag ska till MVC. Så nu är bägge barnen uppe- påklädda och redo för frukost. Vicke har trafikdag på skolan och ska cykla halva dagen. Ella ska få börja en halvtimma tidigare på dagis pga min mvctid. Så ska hämta henne 30 min tidigare. Men börjar bli riktigt nervös inför denna dag. Inte direkt att något är på g.
Jag har kraftiga SD/ värkar varannandag.
Men det är inget nytt och det händer inget mer än så. Galet orättvist med lång latensfas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar