måndag 23 april 2018

Läxläsning

Denna dag börjar lida mot sitt slut.
Vicke har haft stora läxdagen här hemma.
Nu är det träning imorgon och torsdag och då försvinner massor av tid.
Lyxigt att Vicke har sin träningsarena bara ett stenkast bort från huset. Jag älskar att bo där vi bor :)

Dagen har gått fortare än vad jag trodde till en början. Jag har städat/tvättat/läst böcker/pusslat/stått i köket x antal gånger/läst läxor/handlat mat.
Börjar bli lite nervös inför morgondagens mvcbesök. Mycket står på spel känner jag... nervös för att försova mig... och för att inte hinna duscha haha innan.
Idag sket jag fullständigt i att klocka värkar. De kom under hela dagen... en annan hade säkert skitit på sig av nervositet och trott att NU är det på g.
Men trots ömmande "mensvärk" och onda SD så har jag vetat hela dagen att det inte kommer hända något mer. Har t.o.m haft lite rosa på pappret idag. Orkar inte bry mig då allt bara är lur ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar